خورشید هشتم
مشهد توریسم

در دست احداث...

------

 

پـارک آبـــــی

سرگرمی و تفــریـح تـوام بـا ورزش قطعا یـکی از ضـرورت هـای زندگـی امروز و یـک جاذبه بی بدیــل است. مجتمـــع تفـریحات و پارک آبــی در " شهـــر رویــایی پـدیـده "، مـاموریت ایـجـاد انگــیزه تفریـح، ورزش و سرگرمی تــوام را بـرای نـوجـوانان، جـوانان و بـزرگ سالان ارجمنـد را بر عهــده دارد. طـراحی پـروژه و بزرگـی آن، این قابلیــــت فوق العــاده را ایـجاد کـرده است کـه همــه روزه پـارک آبـــی پـدیــده پذیـرای مقـدم گـرم 3 هزار نـفر میـهمان از خانم ها و آقـایـان به صورت همــزمـان در فضـاهـای مستقــــل باشــد. زیـر بنای پـــارک آبــی بالـــغ بـر 53 هزار متر مربع می باشـــد

----------

مجتمع فرهنگی

وجود یک مجتمع چند منظوره فرهنگی با ۳تـالار ویـژه برگزاری مجالس ، همایش ها و مراسم گوناگون آن هم در مجاورت مکعب بزرگی به حجم و گونه " کعـبه مقـدس "،فضای این شهر رویایی را معنوی و روحانی ساخته است. زیبایی بصری این مکعب نمادین و زیبا که عملکرد " نمـازخـانـه ای ۱۱۰۰ متـر مربعـی " را دارد، از جمله نمادهای ماندگار و جلوه های پایدار این پروژه بین الملـلی ، به شمـار رفته و به عنــوان یک نماد معمــاری اسلامــی، وجـه تمایزی بــرای آن محسوب می گـردد . در این مرکز ،آزمایشگاه علوم و مرکز آموزش نیز پیش بینی شده است. زیـر بنـای این مـرکـز بالـغ بر ۲۷هزار متــرمـربـع است.

----------

هتل 5 ستاره

 

یکی از کاربری‌های «شهر رویایی پدیده» مراکز اقامتی با ساختار اقتصادی و اشکال معماری متفاوت است.هتل ۵ ستاره با رعایت بالاترین استانداردهای بین‌المللی دارای ۶۳۷ اتاق و سوئیت مجلل و سبک معماری منحصر به فرد در ۳۹ طبقه با ارتفاع 250 متر در حال احداث می باشد.حجم هندسی این پروژه از دور نماد عـدد ۸ به پــاس داشت امــام هشتم (علیه‌السلام) است. یکی از ۲ بال اصلی این هتل عملکرد مستقیم یک هتل ۵ ستاره متعارف را بر عهده دارد و بال دیگر آن در قالب «مجتمع سرویس آپارتمان‌های بلند مرتبه» خدمات هتل ۵ ستاره را به مالکین یا ساکنین سوئیت‌ها و آپارتمان‌های متعدد و متنوع آن ارایه می‌نماید. در این هتل مجموعه امکاناتی مانند: رستوران‌های متعدد، استخر، سالن بدن سازی و ورزش، بیزینس سنتر، تالارهای پذیرایی و ... تدارک دیده شده است که خدمات خود را با کیفیت ممتاز به مراجعان گران‌قدر عرضه می‌دارد.
زیر بنای هتل و مجموعه‌های وابسته به آن ۲۵۰ هزار متر مربع می‌باشد.

 

 ----------

باغ گل

 

مجتمع باغ گل که در واقع نمایشگاه دائمی گل، گیاه، گلدان و بذر می‌باشد، علاوه بر زیبائی بصری و عطر افشانی خاطره انگیز در محوطه این شهر رؤیایی، امکان عرضه انواع گیاهان و بذرها را در همه فصول، همراه با ارایه آموزش‌های لازم برای کلیه خانواده‌ها را فراهم خواهد نمود. معماری باغ گل مانند برگی است که بر زمین در غلتیده و از طریق ۲ ورودی غربی و شرقی می‌توان به آن وارد و خارج شد و شاهد طلوع و غروب خورشید نیز بود. وجود این فضای طبیعی چشم نواز و دل انگیز در کنار دیگر کاربری‌ها، خاطره‌ای زیبا و لحظاتی شیرین و تکرار ناپذیر را برای بازدیدکنندگان، خلق خواهد نمود.زیر بنای سرپوشیده این مجموعه بالغ بر ۱۰۰۰۰ متر مربع و فضای باز این مجموعه ۳۰۰۰۰ مترمربع می‌باشد.

----------

مرکز خرید و سرگرمی

 

2013-04-20این مرکز در واقع جذاب‌ ترین و بزرگ‌ ترین بخش از شهر رویایی پدیده به شمار می‌رود. این مجتمع بزرگ که فرآیند «خرید» و پر کردن اوقات فراغت را به خوبی و توأمان، مدیریت می‌نماید. به لحاظ برخورداری از معماری روز، عظمت و شکوه چشمگیر، تنوع مشاغل و اصناف، وجود ورودی‌های متعدد و بهره‌مندی از ۴ طبقه همکـف هم راستا در نوع خود کم نظیر است.
مرکز بزرگ خرید پدیده با بیش از ۱۶۰۰ فروشگاه بزرگ و کوچک، تبدیل به فضایی رویایی برای رفع نیازهای خانواده‌ها خواهد شد.
پیش بینی Ice Rink (پیست پاتیناژ) و آکواریوم بسیار بزرگ و شگفت انگیز و هایپر مارکت ۱۷۰۰۰ متر مربعی و دپارتمان استور ۸۵۰۰ متر مربعی پارکینگی با ظرفیت 4000 خودرو، مجموعه‌ای بی مانند را رقم زده است.زیر بنای مـرکز بزرگ خریـد پـدیـده بالـغ بر 560 هزار متر مربـع می باشد.

 

 ----------

مجتمع اداری

یکی از نیازهای "شهر رویایی پدیده" در کنار همه جذابیت‌ها و کاربری‌های آن، مجموعه‌ای است که به محل کار و مدیریت بنگاه‌های اقتصادی در مقیاس ملی و بین‌المللی اختصاص خواهد یافت. زیر بنای این مجموعه بالغ بر 32 هزار متر مربع و دارای ۲ بلوک ۷ طبقه می‌باشد. در هر طبقه از این ۲ ساختمان ۱۲ دفتر اداری پیش‌بینی شده که سبک معماری و امکانات پیشرفته آن این مجتمع را در نوع خود بی نظیر ساخته است. وجود ۲ فضای نمایشگاهی در طبقه همکف، این مجموعه را تبدیل به نگینی درخشان در "شهر رویایی پدیده" نموده است.

----------

سرویس آپارتمان اقامتی

این مجتمع پاسخی است رسا به مشتاقان سکونت و اقامت توأم با مالکیت در جوار حرم مقدس رضوی، ۶ بلوک که هر بلوک مشتمل بر تعداد زیادی آپارتمان و سوئیت‌های مجهز، با رعایت ضوابط و استانداردهای هتل ۵ ستاره، مجتمعی کارآمد و روزآمد را برای مسافران و زوار جویای خدمات شایسته و امکانات پیشرفته، خلق کرده است.واحدهای این مجتمع، کاملاً مبله و مطابق دیگر سوئیت‌های هتل ۵ ستاره «شهر رویایی پدیده» خواهد بود.زیر بنای این مجتمع، بالغ بر ۱۸۳٬۰۰۰ متر مربع و واحدهای آن از متراژ ۴۲ متر مربع الی ۳۹۰ متر مربع و دارای ۱۰۷۱ پارکینگ می‌باشد

 ----------

شهربازی سرپوشیده

نبــود شهر بازی بـــزرگ، متنوع و درعیــن حــال سرپوشیــده در شهر مشهد ضرورت احــداث چنین کاربردی با حداکثر جـــذابیت، امکانات و امتیــازات را ایجــاد و حلقـــه شگفتـــی‌هـــای « شهـــر رؤیــایـــی  پــدیـــده» را تکمیل می‌نماید.زیر بنای شهر بازی سر پوشیده پدیده بالغ بر ۳۰٬۰۰۰ متر مربع می‌باشد. انواع بازی‌ها و سرگرمی‌های اعجاب آور مانند رولر کاستر، دنیای بازی‌های کامپیوتری و... این مجتمع بازی را به هدف سفر آنانی که به دنبال هیجان اند بدل خواهد کرد.

 




ارسال توسط مجتبی پژوهان

صفحه قبل 1 صفحه بعد

قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader